Mittwoch, 19. Oktober 2016

Grille et frosnet Steak




Har du lyst på et Steak men du har ikke tid til at køre til en slagter eller den er for langt væk. Det er ingen problem. Frys bare et Steak i fryseren og hent det ud nå du har lyst til det og grill det. Ja det går og det smager meget godt.





Ingerdienser:

1 Steak( jeg tog et T-bone for det )

Forberedelse :

Lad grillen kom på en god temperatur med god kul ( jeg kan anbefale RODEO Steakhousekohle ) 

Tag steaket ud af fryseren, pak det ud og put det direkte på grillen. Grill det på begge sider ca. 5min. lad det trække ved 100 grad(ved mig var kernetemperaturen 55 grader det tog ca. 1 time )




Min tip, hvis du søger en ny specialfremstillet på anmodning rust skulle du kigge på
GRILLROST.com.

 

 

Jeg håber det hjælper dig videre. Hvis du kunne lide min opskrift ville jeg glade mig over en Tommelfinger op eller du trykker her -> Ollis Grillabenteuer og giver mig et abo. 

Kig dog på min Facebook side forbi der hedder jeg  Ollis Grillabenteuer.

Her er 3 lækkere ideer


 Ollis Chili Cheese Fries i Dansk

 Ollis Bacon Jam i Dansk

 Ollis Sloppy Joe Burger i Dansk

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen